Jornada formativa de la Xarxa Valenciana de Programes Universitaris per a majors

VIURE EL PATRIMONI COMPARTIT DE LA COMUNITAT VALENCIANA

1 d'octubre de 2019 - Saló d'actes de l'Aulari II - Entrada lliure limitada a l'aforament de la sala

En concordança amb els reptes de la Xarxa XPUM-CV i amb la formació per a majors en l'àmbit de la UE, la Universitat d'Alacant afronta reptes similars a través del projecte "Heritage in Motion-HEIM" (Patrimoni en moviment) que pretén fomentar el coneixement del patrimoni a nivell local i europeu amb l'objectiu de promoure entre la ciutadania els valors inherents al Patrimoni Cultural i que fan d'aquest una part fonamental del desenvolupament de la societat europea.

Aquest projecte desenvolupa i posa en pràctica mètodes innovadors d'ensenyament de persones adultes que posen en valor l'experiència i les habilitats d'aquest col·lectiu, entre elles les metodologies constructives i cognitives: aprenentatge en context, la classe invertida, l'aprenentatge per projectes i l'ús de les TIC, ja que considerem que l'educació oberta i les pràctiques innovadores en l'era digital són fonamentals en la societat actual. Mitjançant aquesta prioritat, volem donar al col·lectiu de persones majors l'oportunitat de continuar formant-se al llarg de tota la vida en entorns innovadors, permetent-los així ser una part activa de la societat amb la finalitat d'evitar la seua exclusió i promoure la cohesió intergeneracional.

TRASLLAT AMB AUTOBÚS

EMPRESA D'AUTOBUSOS: AUTOCARS EL MEU SOL S.L.

Marta FERRÁNDIZ MAESTRE

Responsable Comercial

ELX PARC INDUSTRIAL

C/Juan d'Herrera, 15

03203 ELX (ALACANT)

Tlf. 965680319 - Fax 965683217

689478915

ELS AUTOBUSOS IRAN IDENTIFICATS AMB EL NOM DE L'ESDEVENIMENT I EL SEU ORIGEN CORRESPONENT

Castelló - València - Alacant (i volta)

EIXIDA: 1 d'octubre de 2019.

• Lloc d'eixida: CASTELLÓ. Plaza de la Independència, (coneguda com "El Fanal"), a les 8:00 h.
  • Parada a VALÈNCIA, on s'arreplegarà al segon grup a les 9:00 h. en:
    • UNIVERSITAT DE VALÈNCIA - FACULTEU DE CIÈNCIES SOCIALS; Avda dels Tarongers, 4b, 46022 València. (És l'edifici blanc gran que es veu enfront del Politècnic).
  • Arribada a la Universitat d'Alacant. Campus de Sant Vicent s/n, Aulari 2.
    Hora d'arribada: 10:30h. - 11.00 h.

RETORN: 1 d'octubre de 2019.

• Lloc d'eixida: Universitat d'Alacant. Campus de Sant Vicent s/n, Aulari 2, a les 18:00 h.
  • Parada a VALÈNCIA
  • Arribada a CASTELLÓ. Plaza de la Independència, (coneguda com "El Fanal")

Elx - Alacant (i volta)

EIXIDA: 1 d'octubre de 2019.

• Lloc d'eixida: ELX. Aparcament Avinguda de la Universitat. Edifici Torreblanca (front estació d'autobusos d'Elx) a les 9:45h.
  • Arribada: Universitat d'Alacant, Campus de Sant Vicent s/n, Aulari 2

RETORN: 1 d'octubre de 2019.

• Lloc d'eixida: Universitat d'Alacant, Campus de Sant Vicent s/n, Aulari 2 a les 18:00 h.
  • Arribada: ELX. Aparcament Avinguda de la Universitat. Edifici Torreblanca (front estació d'autobusos d'Elx)

FOTOGRAFIES DE L'ESDEVENIMENT

S'inclouran quan finalitze l'esdeveniment