Saltar apartados

DESCÀRREGA D'INFORMES

 

Selecciona la publicació que t'interesse i clica en DESCÀRREGA; facilita'ns el teu nom, cognoms i  correu electrònic i et donarem accés als nostres informes i a les activitats vinculades a l'Institut Universitari d'Investigacions Turístiques.

 

Guía de Implantación DTI CV

             GUIA D'IMPLANTACIÓ DTI CV

 

La Guia és fruit de la col·laboració entre l'Invat.tur-Agència Valenciana del Turisme i IUIT. S'estructura en set apartats. En primer lloc, s'aborda l'evolució de l'enfocament DTI com a context per a explicar el model DTI de la Comunitat Valenciana, repassant la perspectiva europea, espanyola i valenciana. En el capítol 3 s'explica el model DTI de la Comunitat Valenciana com a referència del procés d'implantació que té com a elements clau l'elaboració d'un Pla Director DTI i l'aplicació d'un sistema d'indicadors específic. La metodologia i els continguts bàsics de de el Pla Director es detallen en el capítol 4 i, en el capítol 5, el sistema d'indicadors organitzat en els següents àmbits: gobernanza, sostenibilitat, accessibilitat, innovació, connectivitat, sistema d'intel·ligència turística, informació, màrqueting online i evolució de l'activitat turística. En el capítol 6 s'expliquen les característiques bàsiques de la Xarxa DTI de la Comunitat Valenciana (Xarxa DTICV) i tots aquells elements de suport de l'Agència Valenciana del Turisme-Invat.tur dels quals poden beneficiar-se els municipis de la Comunitat Valenciana.

                DESCÀRREGA

 

        L'ALFÀS DEL PI, DESTINACIÓ SALUDABLE

 

L'Alfàs del Pi i la Universitat d'Alacant avancen en la consolidació del municipi com a destinació saludable. En una conjuntura en la qual l'excel·lència s'ha convertit en l'eina fonamental per a posicionar a les destinacions turístiques dins d'una indústria en la qual la competència és cada vegada major, l'Alfàs del Pi fa temps que va apostar per definir-se com una destinació en el qual factors com l'esport, la cultura, la sostenibilitat, la qualitat de vida o uns serveis soci-sanitaris d'altíssima qualitat anaren, entre uns altres, els seus grans reclams per a un turisme que en comparació amb altres destinacions properes, es caracteritza per tenir un caràcter més resident i d'un perfil molt determinat

 

DESCÀRREGA

101 HERRAMIENTAS DIGITALES PARA MEJORAR LOS RESULTADOS DE EMPRESAS Y EQUIPOS

 

El món de l'empresa i dels negocis ha canviat radicalment en els últims anys com a conseqüència d'irrupció de la tecnologia en tots els àmbits de la societat. En el nostre dia a dia utilitzem múltiples dispositius per a connectar-nos a xarxes socials, revisar el correu electrònic i enviar missatges, llavors, per què no aprofitem aquesta connectivitat dels nostres treballadors per a augmentar la productivitat?, per què no podem gestionar l'empresa de manera efectiva des de qualsevol lloc?

 

DESCÀRREGA

LIBRO BLANCO PARA UNA NUEVA ESTRATEGIA TURÍSTICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

 

Presentar un Libro Blanco para la Nueva Estrategia Turística de la Comunitat Valenciana tiene que ver con la voluntad de compartir. Compartir el conocimiento, los datos, las propuestas, las versiones, las visiones y las misiones que tenemos como economía turística. Y, sí, escojo conscientemente el concepto de economía turística para comenzar a dejar de hablar de…sector. Demasiado importante, transcendente, transversal, identitario, vertebrador, innovador, etc. como para retener la historia en una definición que ya no nos representa. La política turística integral debería ser asumida como parte esencial de la respuesta que demos como instituciones públicas. La política turística son alianzas. Permeabilidad y alianzas que aporten valor a nuestra propuesta.

 

DESCÀRREGA

LLIBRE BLANC PER A UNA NOVA ESTRATÈGIA TURÍSTICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

 

Presentar un Llibre Blanc per a la Nova Estratègia Turística de la Comunitat Valenciana té a veure amb la voluntat de compartir; compartir el coneixement, les dades, les propostes, les versions, les visions i les missions que tenim com a economia turística. I, sí, trie conscientment el concepte d’economia turística per a començar a deixar de parlar de… sector. Massa important, transcendent, transversal, identitari, vertebrador, innovador, etc. com per a retindre la història en una definició que ja no ens representa. La política turística integral hauria de ser assumida com a part essencial de la resposta que donem com a institucions públiques. La política turística són aliances. Permeabilitat i aliances que aporten valor a la nostra proposta.

 

 

 

DESCÀRREGA

IUIT· Institut Universitari d'Investigacions Turístiques


·Universitat d'Alacant
·Edifici Instituts Universitaris
·Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
·03690 - Sant Vicent del Raspeig (Alacant)

Tel: 965 90 95 51

Fax: 965 90 95 52

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464