Inici - Notícies publicades en Octubre, 2019

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre
Notícies publicades en Octubre, 2019
  • Dimecres, 9
  • LOGO NOTÍCIA PREMIE

Premis IUIT 2019

El pròxim 2 de desembre, a les 17 hores, en la Sala Multimèdia de l'edifici de Rectorat, se celebrarà el lliurament dels PREMIS IUIT 2019. Ací té disponible la INVITACIÓ a l'acte de lliurament.

• Dijous, 3
  • Digital Tourist 2019

DIGITAL TOURIST 2019

Després de l'èxit de la I Edició del Digital Tourist i el reconeixement que ha merescut com a esdeveniment imprescindible per als ecosistemes de Destinacions Turístiques Intel·ligents, us volem informar, que els pròxims 17 i 18 d'octubre, tindrà lloc a Benidorm el DIGITAL TOURIST 2019.

En aquest esdeveniment es donaran cita els màxims responsables sectorials, tant de l'àmbit empresarial com a polític i administratiu, convertint-se en un acte social de primer nivell amb múltiples possibilitats de networking, facilitant l'intercanvi de coneixement i d'experiències, abordant les principals temàtiques relacionades amb les Tecnologies Habilitadoras Digitals d'una manera transversal, multidisciplinària i multisectorial i mostrant iniciatives que s'estan desenvolupant actualment en el nostre país.

• Dimecres, 2
  • Sandra Navarrés anàlisi de la mobilitat espai-temporal

L'anàlisi de la mobilitat espai-temporal dels visitants en una destinació

L'anàlisi de la mobilitat espai-temporal dels visitants en una destinació és de summa importància per a la planificació i gestió de les destinacions turístiques. Els patrons espai-temporals reflecteixen els fluxos dels visitants, el consum temporal tant en destinació com en els atractius turístics i il·lustra els espais o punts d'interès on es dóna una major concentració de visitants. Per tant, els resultats d'aquesta anàlisi mostren una radiografia real i objectiva del comportament dels visitants en destinació. Un àrea d'interès molt rellevant tant per a acadèmics com para professionals.