Inici - Notícies publicades en Novembre, 2017

2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Novembre, 2017
  • Dilluns, 20
  • BLABUP

Audioguías amb geolocalizaciones de BlapUp

Així són les Audioguías amb geolocalizaciones guardonades amb el Premi a la Innovació Turística 2017

• Dijous, 16
  • PREMIATS

PREMIS IUIT 2017

En la nostra pàgina web tenim tota la informació sobre els premis IUIT 2017

• 01.El.Instituto

Empresa i recursos humans

Des de Ciutat Universitària acostem el món de l'empresa i dels recursos humans de la mà del catedràtic Jose Luis Gascó; parlem d'emprenedors i el projecte Yuzz amb Iñaki Mayoral i Beatriz Sanchís

• Dimecres, 15
  • PREMIATS

Premis IUIT

Ahir, 14 de novembre van ser concedits els Premis IUIT en el Saló de Graus de la Facultat d'Econòmiques (Campus de la Universitat d'Alacant).

I els premis van ser concedits:
    • Premi a la Trajectòria Professional en Turisme a Vicente Marhuenda Pitarch
    • Premi a la Innovació Turística a Blabup
    • Premi a la Rellevància Professional en Turisme de ex-alumnes/as de la Universitat d'Alacant a Agustín Grau Alventosa

• Diumenge, 12
  • David Giner Premi José Miguel Iribas

L'investigador turístic d'Alacant, David Giner, guanya la primera edició del premi "José Miguel Iribas"

"Social Mitja Màrqueting en les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana: situació actual, planificació i prospectiva". És el títol del treball guanyador en la primera edició del premi "José Miguel Iribas" al coneixement turístic, convocat per la Fundació Frax de L'Alfàs del Pi. "Social Mitja Màrqueting en les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana: situació actual, planificació i prospectiva". És el títol del treball guanyador en la primera edició del premi "José Miguel Iribas" al coneixement turístic, convocat per la Fundació Frax de L'Alfàs del Pi.

• Dijous, 9
  • MARRIOT

Marriott cerca als seus futurs directors en la Universitat d'Alacant

Els alumnes del Màster en Adreça d'Hotels que siguen seleccionats per la cadena per a aquest programa tindran l'oportunitat d'aprendre el model de treball de Marriott en algun dels seus hotels d'Estats Units durant  un any, passant pels diferents departaments i interioritzant així el seu model de gestió.

• Dimecres, 8
  • DIARI INFORMACION

Els alumnes del Màster d'Adreça d'Hotels es formaran a EUA

El Màster en Adreça d'Hotels de la Universitat d'Alacant ha arribat a un acord amb la cadena hotelera Marriott, pel qual durant el curs 2017/2018 els alumnes podran participar en el programa de formació de la companyia.

• TURISME INDUSTRIAL EN EL VINALOPÓ I LA FOIA DE CASTALLA

TURISME INDUSTRIAL EN EL VINALOPÓ I LA FOIA DE CASTALLA: REPTES I OPORTUNITATS

Se celebra en el Museu de Calçat d'Elda (Av. Chapí, 36), els dies 6 i 13 de novembre, 2017

La Inscripció obligatòria i gratuïta a través d'aquest enllaç

• Dimecres, 1
  • DIARI INFORMACION

Liderazgo en entornos digitales

Article publicat per José Luis Gascó, Director de l'Institut Universitari de Recerques Turísitcas en el Diari Informació, 1 de novembre de 2017

• PREMIS AEFA 2017

Guardons a la trajectòria, la innovació i la internalización

L'Associació de l'Empresa Familiar de la província d'Alacant va celebrar dijous passat, l'acte de lliurament dels premis AEFA.
    El premi de la Generalitat va ser lliurat al Grup Sol i Mar pel seu treball en diferents àrees de negoci i innovació, mantenint presència en nous segments turístics.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464