2016/02/02

Seminari d'especialització
sobre Temes d'Actualitat en Turisme
El dilluns 1 de febrer, organitzat per l'Institut Universitari de Investigacions Turístiques i dirigit per José Fernando Vera Rebollo (exdirector i membre de l'Institut) s'ha inaugurat el Seminari d'especialització sobre Temes d'Actualitat en Turisme (tendències, direcció estratègica d'empreses turístiques, social media en turisme, destinacions turístiques intel·ligents, direcció comercial d'hotels...).

L'alumnat del Seminari està principalment integrat per professors de la Universitat Anáhuac de Mèxic que es troben cursant el seu Doctorat internacional (als quals va acompanyar en la inauguració Francisco Madrid Flores, director de l'Escola de Turisme d'aqueixa Universitat).

fotografia Seminario Temas de Actualidad en Turismo

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464