2016/04/19

i seminari internacional
"TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH"
Dilluns passat, 18 d'abril de 2016, es va celebrar en la Universitat d'Alacant el I Seminari Internacional "Tourism and Hospitality Research", organitzat per l'Institut Universitari de Investigacions Turístiques (IUIT) i la Càtedra Prosegur, i dirigit per la Dr. Maria Pilar Espeso Molinero.

El Seminari constitueix una trobada entre alumnes i investigadors en turisme de la UA i de la Cardiff Metropolitan University del Regne Unit, i una oportunitat per a donar a conèixer alguns dels projectes de investigació que es duen a terme des del IUIT.

L'esdeveniment va comptar amb la presència de Juan Llopis Taverner, Vicerector de Relacions Internacionals de la UA, i de Maria Reyes Gonzalez Ramirez, Directora del Secretariat de Projecció Internacional i Cooperació de la UA i de la Càtedra Prosegur.

Es van dictar les següents ponències:

- "Smart Tourism Destinations: Possibilities for Destinations Management" (Francisco Femenia Serra)

- "Assessing the impact of EU Rural Development Programs on Tourism" (Juan Gabriel Tirado)

- "Exploring the research process through the innovation journey of tourism entrepreneurs case study” (Dr. Isabel Rodríguez)

- "Internalization of Quality Standards. Drivers and Effects in the Spanish Tourism Industry" (Dr. Juan José Tarí i Dr. Jorge Pereira Moliner)

- "No financial compensations: the case of Benidorm" (Ing. Patricia Fernández)

fotografia I Seminario Internacional Tourism and Hospitality Research
 FOTOGRAFIES DE LA CELEBRACIÓ DEL SEMINARI

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464