2016/04/22

xix congrés internacional de turisme universitat-empresa
"SOSTENIBILITAT EN ELS MODELS ACTUALS
DE GESTIÓ TURÍSTICA"
Dijous passat va concloure el XIX Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa, que es va celebrar durant els dies 20 i 21 d'abril en la Universitat Jaume I de Castelló.

La sostenibilitat com a referència en les destinacions turístiques, el turisme sostenible i col·laboratiu, l'economia compartida i verda, experiències de destinacions sostenibles, els nous models d'empreses turístiques i el marc jurídic per a la gestió turística actual, van ser les línies principals tractades.

El Congrés va comptar amb la presència de Raquel Huete Nieves, Directora General de Turisme de la Comunitat Valenciana i membre de l'Institut Universitari de Investigacions Turístiques (IUIT).

El IUIT també va estar present en el Congrés amb la participació dels seus membres:

- Nuria Fernández Pérez (ponència "El alojamiento colaborativo en el sector turístico")
- Altea Asensi Merás (comunicació "Nuevas perspectivas de la contratación on line de servicios turísticos")
- Pilar Iñiguez Ortega (comunicació “Análisis jurídico del “management agreement” como forma de gestión turística actual”)
- Josep Ivars Baidal, Ana Ramón Rodriguez i Fernando Vera Rebollo (membres del Comitè Científic del Congrés).

fotografia XIX Congreso Intenacional de Turismo Universidad-Empresa

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464