AMBAIXADORS DE L'HOSPITALITAT

Dia internacional del Guia de Turisme
Data: Dilluns, 21 de febrer de 2017
Hora: de 17.00 h. a 19.00 h.
Lloc: Sala de conferències de la Seu Universitària d'Alacant (C/ Sant Fernando, 40)

L'Institut Universitari  d'Investigacions Turístiques que organitza el Postgrau en Guies turístics i Interpretació del patrimoni va desenvolupar el 21 de febrer, Dia Internacional del Guia de Turisme,  una Taula Redona sobre el concepte Hospitalitat mediterrània, entorn de la figura del "Guia de Turisme com a Ambaixador d'hospitalitat".

En aquesta activitat va participar la Directora General de Turisme Raquel Huete, juntament amb professionals del sector i representants de les associacions de guiat turístic de la Comunitat Valenciana.

Participants de Taula Redona:
  • Raquel Huete, Directora general de turisme. Agència València del Turisme.
  • Juan Llompart, representant de les associacions del sector,
  • Rosario Navalón, representant de la UA
  • Cristina Bernal. Gerent Turiguías, empresa de guiat turístic
  • Modera: Tono Franco. Globaldit.
Un fòrum obert de diàleg en el qual participem per a parlar sobre els diferents aspectes relacionats amb els guies de turisme.