MARRIOTT

La cadena hotelera més gran del món capta talent al Màster en Direcció d'Hotels de la UA

Els alumnes seleccionats participaran en un programa de formació d'1 any en hotels Marriot en USA cobrant entre 2.000 i 3.000 dòlars al mes

Divendres passat 12 de gener va acudir a la Universitat d'Alacant la Responsable del programa de pràctiques internacionals de Marriott, amb l'objectiu de captar talent entre els alumnes del Màster en Direcció d'Hotels.

Durant el cap de setmana, es va presentar el programa de pràctiques i es van realitzar proves de selecció a 24 alumnes del Màster en Direcció d'Hotels de la Universitat d'Alacant. Els alumnes van tenir l'oportunitat d'acudir a una entrevista individual amb la representant del programa de pràctiques, pel qual podran formar-se i treballar en un hotel d'EUA durant un any.

Els futurs directors i directius d'hotels aprendran a través del programa el model de treball de les cadenes, passant per diferents departaments i interioritzant el seu model de gestió. Es recolza en un visat especial del govern nord-americà (J1 Visa Training Program) que permet a l'alumne una estada d'un any a EUA amb una remuneració d'entre 2.000 i 3.000 dòlars al mes.

Ja està obert el termini d'inscripció del curs 2018-19 del Màster en Direcció d'Hotels de la Universitat d'Alacant. Per a inscriure's o sol·licitar informació les persones interessades es poden dirigir a www.masterdireccionhoteles.com