PRIMERA JORNADA D'ESTUDIS INTERDISCIPLINARIS SOBRE GASTRONOMIA

Càtedra d'Estudis del Sabor Gastronòmic

Les quatre ponències que conformen aquesta Primera Jornada d'Estudis Interdisciplinaris sobre Gastronomia aborden aspectes que resulten claus per a entendre com té lloc la percepció dels sabors i alguns dels elements que determinen la cultura del gust i el seu impacte social. Des de la pluralitat conceptual i metodològica que ofereixen la neurogastronomía, la creativitat culinària i la reflexió històrica anirem descobrint com la gastronomia no és una ciència estàtica, està vinculada a la nostra manera de ser, viu marcada per un dinamisme constant que la porta a transformar-se al llarg del temps. El que avui és tradicional ahir va ser avantguardista, innovador i tal vegada tan qüestionat com puguen ser avui les cuines més avançades.