UPGRADE

UPGRADE: un esdeveniment gratuït per a millorar la gestió hotelera de la província

UPGRADE

Data: Dimarts 6 de novembre, de 17.30 h. a les 21.00 h.

Lloc: Saló d'actes de la Facultat d'Educació (Universitat d'Alacant)

Inscripció gratuïta a través d'aquesta web: www.upgradehotelero.com

UPGRADE és un esdeveniment que reunirà a més de 100 professionals hotelers sota el lema %u201CL'esdeveniment hoteler per a passar al següent nivell%u201D; la iniciativa parteix del Màster d'Adreça d'Hotels i pretén donar claus per a millorar les estratègies a implantar per part dels hotels del Llevant espanyol.

La jornada va obrir les seues inscripcions el dilluns passat. En la data de publicació d'aquesta notícia, UPGRADE tenia més de 100 inscrits; per açò, l'organització s'ha vist obligada a ampliar places per a atendre a la demanda.

Com indica José Luis Gascó, director del IUIT %u201Cles ponències comptaran amb alguns dels conferenciants més populars del sector turístic a nivell nacional".

OBJECTIU

• Oferir als assistents acciones concretes per a poder aplicar als seus hotels

¿A QUI VA DIRIGIT?

• A professionals en actiu del sector i a aquelles persones il·lusionades amb treballar en hotels i en turisme donant-los l'oportunitat d'escoltar als millors.

CONFERENCIANTS

Tindrem referents en el sector, persones amb una gran capacitat de comunicació.

Un dels ponents, Daniel Maig, fundador de VIVOOD, el guardonat %u201Chotel paisatge%u201D de Benimantell, parlarà d'alguna cosa en el que porten treballant des de la seua obertura: la sistematització de l'efecte WOW. En la seua ponència donarà les claus per a crear un sistema que permeta treballar l'experiència del client tractant de sorprendre-li.

Per la seua banda, Juan Carlos Sanjuan, fundador de la jove cadena hotelera Casual Hotels, explicarà com ha aconseguit orientar a tota la seua cadena hotelera cap al Revenue Management. El Revenue s'ha convertit en una de les tècniques transformadores del sector hoteler i és la culpable de la variació de preus dels mateixos optimitzant els ingressos per a l'hoteler, tant en temporades baixes com a altes. Sanjuan ha impregnat als seus hotels i treballadors d'aquesta tècnica a través de diferents estratègies que explicarà en l'esdeveniment.

Tancarà UPGRADE el Director tècnic del Màster d'Adreça d'Hotels, Javier Jiménez que parlarà de vendes en hotels. La seua ponència %u201C¿Quina has fet avui per a vendre més?%u201D va ser recentment seleccionada per COTELCO, l'associació colombiana d'hotels, per a un dels més importants esdeveniments turístics de Llatinoamèrica. En ella explicarà com cada persona de l'hotel pot contribuir a transformar les vendes amb molt poc esforç.