XV Edició Programa de Postgrau en Guia Turístic i Interpretació del Patrimoni

L'institut Universitari d'Investigacions Turístiques de la Universitat d'Alacant va celebrar la XV Edició del Programa d'Estudis de Postgrau en Guia Turístic i Interpretació del Patrimoni, amb presència d'alumnes de totes les seues edicions, professorat i de l'empresariado del sector.

Divendres passat, 23 de febrer, va tenir lloc l'acte per a commemorar la XV edició del Postgrau Oficial en Guies Turístics de la Universitat d'Alacant, organitzat per l'Institut Universitari d'Investigacions turístiques.

L'acte va ser presidit pel Vicerector de Qualitat i innovació educativa, Francisco Torres, el Director de l'IU d'investigacions turístiques i la Directora del Programa Rosario Navalón.

A aquesta celebració van acudir nombrosos alumnes de totes les promocions, professors de les diferents assignatures i els principals representants directius de les empreses que han colze i aquest postgrau des del seu inici, partint de Condor Vacances, Orizonia, fins a Special tours, al costat de Projecte Europa o Bist (Booking integral de serveis Turístics).

La Universitat d'Alacant, inicialment a través de l'Escola Oficial de Turisme de la Comunitat Valenciana i després des de l'Institut d'Investigacions Turístiques, és pionera en la formació universitària en aquesta matèria, que es ve desenvolupant des de 2003 de forma ininterrompuda, i que segueix sent l'única proposta universitària de postgrau en una universitat púbica.

En aquests anys s'han format més de 300 professionals del guiat turístic i s'ha aconseguit un nivell d'inserció laboral que en mitjana supera el 65% en el primer any, gràcies a l'aliança de la universitat amb les empreses que precisen persones amb una formació de qualitat capaç de respondre a les necessitats del sector i la societat.

ASSISTENTS A l'ESDEVENIMENT