CERIMÒNIA DE CLAUSURA DE POSTGRAUS DEL IUIT

El 20 de setembre, en el Saló d'Actes de la Facultat d'Educació, va tenir lloc la Cerimònia de clausura de POSTGRAUS DEL IUIT

Cerimònia de clausura

El director de l'Institut Universitari de Recerques Turístiques, José Luis Gascó, va agrair la col·laboració que presta Turisme, l'Invattur -el seu director Francisco Juan va participar en l'acte-, el Patronat Provincial de Turisme, Hosbec i l'Associació Provincial d'Hotels d'Alacant.

Així mateix, va incidir en la dedicació i l'èxit d'aquests cursos amb bona eixida professional felicitant a tot l'alumnat assistent a l'acte i a aquells que no van poder assistir per trobar-se treballant.

VIDEO DE L'ACTE I PREMSA

FOTOGRAFIES