El futur de l'habitatge turístic. Una oportunitat per a la província d'Alacant?

El futur de l'habitatge turístic. ¿Una oportunitat per a la província d'Alacant?

Raquel Huete i Ana Ramón, membres de l'Institut Universitari de Recerques Turístiques, al costat de diversos experts, van compartir els seus estudis sobre l'allotjament extrahotelero i la rellevància del turisme a Alacant.

La necessitat de conèixer millor a una demanda molt sensible al preu, la ubicació de l'habitatge i saber més sobre l'impacte econòmic que aquesta modalitat de turisme genera, van ser algunes de les conclusions a les quals es va arribar.

Altres reptes molt importants són la formació de professionals capaços d'abordar la digitalització de l'economia i l'oferiment dels nous serveis demandats pels turistes.

PREMSA