Josep Ivars, director de la Seu de Calp

Josep Ivars, director de la Seu Universitària de Calp

Josep A. Ivars Baidal, membre de l'Institut Universitari de Recerques Turístiques va ser nomenat, el passat 2 de setembre director de la Seu Universitària de Calp.

La nova seu universitària, situada en la masia de la Casa Nova, desenvoluparà activitats que beneficiaran a la població local.

Podrem veure les activitats de la Seu en la seua pàgina web.

Des de l'Institut Universitari d'Investigacions Turístiques volem felicitar la labor del nostre investigador i desitjar-li el millor recorregut en el seu camí.

amb aquest acord ara tindrem una programació estable al llarg de l'any que ens permetrà desenvolupar activitats que beneficiaran a tota la població

Nomenament