Lliurament de Premis IUIT 2015

El passat 24 de novembre de 2015 va tenir lloc l'acte de lliurament de la 5a edició dels premis de l'Institut Universitari d'Investigacions Turístiques que reconeixen la Trajectòria i la Innovació en Turisme.

En aquesta edició, el premi a la Trajectòria es va atorgar a José Mª Caballé, president de Servigroup, sens dubte un referent imprescindible per al sector turístic en la nostra zona des que en 1970 fundara la cadena hotelera Servigroup; i el premi a la Innovació al president de Sha Wellness Clinic, Alfredo Bataller, un referent internacional en turisme de salut en L'Albir, una idea diferent per a un turisme molt exigent. Dos exemples, sens dubte, d'èxit i dos suports sobre els quals continuar construint un sector fonamental per a l'economia alacantina.

L'acte va ser presidit pel Vicerector de Relacions Internacionals de la Universitat d'Alacant, professor Juan Llopis, al que acompanyaven en la taula el Vicepresident de la Diputació Provincial d'Alacant i diputat de Turisme, Eduardo Dolón; el cap de l'àrea de Foment de la Competitivitat Turística de la Generalitat Valenciana, Jose Luis Wagner; el Dr. en Geografia i membre del IUIT, professor Josep Ivars, i el director de l'Institut, professor José Luis Gascó.

Previ al lliurament de premis, la Vicedegana de la Facultat de Turisme de la Universitat d'Alcalá, professora Mª Jesús Such, va dictar una conferència sobre els nous reptes del sector hoteler espanyol.

Després de la conferència, Josep Ivars va procedir a la lectura de l'acta del IUIT per la qual s'atorgaven els premis d'aquesta edició a D. José Mª Caballé i D. Alfredo Bataller. El Vicerector de Relacions Internacionals de la Universitat va lliurar el premi a la Trajectòria a D. José Mª Caballé; i el Vicepresident de la Diputació d'Alacant va fer el mateix amb el premi a la Innovació a D. Alfredo Bataller, que van arreplegar, en nom del guardonat, la seua esposa i fill.

fotos-acto
FOTOGRAFIES DE L'ACTE

video-acto
VIDEO DE L'ACTE